Career

JOIN OUR FAMILY

We are a multi-cultural company employing dedicated colleagues from six countries. We all speak several languages and represent a great team.
Working at studio 9 is like working with your family. We represent an international company based in six different places around the world.
Our values are based on closenss, passion and not least the family spirit, which we consider as our dna. In nine united we care about each other and it is important that our colleagues feel well-being at work.
We are a team of creative and dedicated people who are passionated about our jobs. We are always looking for people who have the desire to learn and grow personally and professionally.
Since we are constantly growing, we are always looking for talented and dedicated people to join our family.
Feel free to sign up for our job agent to receive personalized emails about relevant job openings.
In studio 9 we encourage people to make decisions based on their own judgements.

WE ARE HIRING

KEY ACCOUNT MANAGER

Har du lyst til at blive en del af en international organisation med indkøbskontorer Worldwide og er du samtidig en hold spiller, der vil være med til at gøre vores team endnu bedre? Vi er en virksomhed i Nine United familien, der leverer løsninger indenfor produktkategorier som labels, hangtags, badges etc.

Som Key Account Manager får du et udfordrende og spændende job, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med nogle af Europas største detailkæder og fashion brands.

Det er dit ansvar at videreudvikle salget til eksisterende kunder gennem tæt samarbejde, professionel rådgivning og kreative løsninger. Derudover bliver din opgave at opbygge salg til nye kunder.

Du bliver en del af et team bestående af vores designere samt nuværende sælgere i hhv. Danmark og Tyskland.

Vi lægger vægt på erfaring med b2b salg til fashion eller livsstilsbranchen og har du erfaring med lignende produkter, er det en fordel. Vi arbejder tæt sammen med både indkøbere og designere i mode-og tekstilbranchen.

Du har en forståelse for kundens behov og kan i den forbindelse bidrage med konstruktive ideer og løsninger. Du kan koordinere udviklingsprocessen fra kundebrief til det færdige produkt og arbejde målrettet på at udvikle forretningen gennem en proaktiv og selvstændig opsøgende indsats.
Derudover er du både udadvendt, kommunikerende og dygtig til at skabe nye relationer. Du har ordenssans, er struktureret og i stand til at sikre et højt kundeserviceniveau og overholde indgåede aftaler.

Da virksomheden er et mindre selskab med en travl hverdag, er det vigtigt, at du er en teamplayer samt samarbejds- og løsningsorienteret. Du vil være bindeleddet mellem kunder og vores indkøbskontorer i hhv. Kina, Tyrkiet, Bangladesh og Indien.

Du tilbydes et job i en professionel familieejet virksomhed, der har fokus på udvikling, et godt socialt miljø og korte beslutningsveje, der giver dig mulighed for at føre dine ideer ud i livet. Jobbet er selvstændigt, hvor du selv planlægger og tager ansvar for din tid. Jobbet foregår med udgangspunkt i dejlige omgivelser på Havnen 3 i Horsens.

Har du spørgsmål omkring jobbet, er du velkommen til at kontakte Per Lykke på +45 4282 0317. Stillingen er en fuldtidsstilling og den ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Send din ansøgning via linket her: Søg stillingen her

Studio 9 Denmark A/S er en del af Nine United familien med selskaber som Hay, &Tradition, De 5 Gaarde og Nine United A/S. Studio 9 er et team på 14 medarbejdere og beskæftiger sig med salg af produktkategorier som hangtags, labels, packaging, vindues dekorationer, mannequins, bøjler og inventar. Vi er hjemmehørende på Havnen i Horsens.